Sunday 5 September 2010

Long time no see.

Pozostały mi jedynie 2 dni wakacji. 2 parszywe dni!  Strasznie się cieszę, że już wracam do tego okresu który lubię najbardziej - projekty, ciemnia, skanowanie negatywów, marudzenie jak bardzo nienawidzę studia i narzekanie, że 'nie umiem'. Kocham ten stan. Czeka mnie jedna wielka zmiana. Zostawię tą 'ciekawostkę' na razie dla siebie. :) Jaram się jak dziecko! Zresztą ... Kto by się nie jarał. Czasami trzeba zaszaleć. 


W końcu udało mi się wypstrykać kliszę którą miałam w Dianie przez półtora miesiąca. Szczerze? Nigdy nie trzymam się 10 zasad Lomo. Bardzo podoba mi się zdjęcie na którym jest Weronika. Polecane ... Miłe zaskoczenie!  W końcu ktoś dodał zdjęcie które też mi się podoba i z którego mogę być 'dumna' ... Zachęcam was do Lomo. Super sprawa! Będę wam to pisać aż do bólu!



Dodaję jeszcze parę zdjęć z naszego mini wypadu na Notting Hill i Hyde Park'u. Zrobiliśmy zdjęcia na kliszę bo dawno nie robiliśmy. Niestety nie znaleźliśmy 'niebieskich dzwi' (które i tak teraz są chyba przemalowane na czarno) bo już nie mieliśmy siły. Było bardzo śmiesznie i romantycznie. Czekam na zimne wieczory w Starbucksie! 





Znaleźliśmy super sklep ze starym gazetami i książkami na Notting Hill Gate! Stare Vogue'i i te sprawy. Zakochałam się od razu! Notting Hill inspiruję. Zrobię tam sesję! 

10 comments:

  1. ja wolę tumblr, ale z drugiej strony, tu wrzucasz więcej zdjęć :D
    i co to jest to 'Lomo'? I jak robisz taką genialną poswiatę czerwono-pomarańczwoą? LOVE IT!

    <3333 i tak w ogóle to jestem twoją wielką fanką ♥

    ReplyDelete
  2. To czerwone-pomarańczowe to prześwietlenia na kliszy :)

    Ja też wolę tumblr bo mogę z telefonu pisać ... Na Tumblr będę wstawiała bzdety typu: Inspiracje i zdjęcia z komórki...

    Dużo ludzi narzeka na tumblr bo nie mogą komentować więc sesje będę wstawiała tutaj :)

    ReplyDelete
  3. zdjęcie z łabędziami ma kapitalny klimat, tak samo jak dwa ostatnie zdjęcia ze sklepu - rewelacyjne!

    ReplyDelete
  4. bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Obserwuję je na wszystkich Twoich portalach. Jesteś REWELACYJNA ! I bardzo chciałabym abyś tutaj dodawała ich jak najwięcej :* Pozdrawiam gorąco.

    ReplyDelete
  5. to są te wiesz niby wildfoxy bez lampy ;p takie cykane na oślep, ze aż żal patrzeć ;p.

    ReplyDelete
  6. jaka klisza jest do Diany? i droga jest?
    bo chciałabym sobie kupić Dianę, bo jest efekty, jak widzę, są BOSKIE. I oczywiście Diana nie jest jednorazowa,prawda? Bo ktoś mi takie herezje mówi.
    I jeszcze jedno pytanie - jaki masz kolor Diany? Bo widziałam już tyle wariackich wersji, że haa!

    ReplyDelete
  7. Klisza do mojej Diany to 120mm. Nie wiem jak ceny w Polsce. Diana nie jest jednorazowa! Mam kolor biały :)

    ReplyDelete
  8. rób rób koniecznie sesję bo baardzo mi się podobają te tu, peace

    ReplyDelete